No. 2 (1993): January - December

Presentación

Presentación

Paideia Surcolombiana Revista

Article Visits 294 | PDF Visits 116

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.905

3 |

where does our University go?

¿Para dónde va nuestra Facultad?

Losada Pérez Fabio

Article Visits 158 | PDF Visits 103

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.906

4-6 |

A starting point to reflect about interdisciplinarity

Un punto de partida para una reflexión sobre la interdisciplinariedad

Navarro Salcedo Wisberto

Article Visits 231 | PDF Visits 140

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.907

7-10 |

Notes about sociocultural processes and Literature teaching in Latino América between 1940 and 1990

Apuntes sobre procesos socioculturales y enseñanza de la literatura en América Latina entre 1940-1990

Torres William Fernando

Article Visits 182 | PDF Visits 121

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.908

11-17 |

The importance of the historic perspective and the physics teaching approaches

La importancia de la perspectiva histórica y de los modelos en la enseñanza de la física

Perea Juan Manuel

Article Visits 1755 | PDF Visits 355

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.909

18-19 |

Physic culture should be integrated with other disciplines

La cultura física debe integrarse con otras disciplinas

Barbosa Fabio

Article Visits 346 | PDF Visits 126

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.910

20-21 |

pedagogic projects

Proyectos pedagógicos

Vanegas Rubio Luis Evelio

Article Visits 162 | PDF Visits 109

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.911

22-23 |

Reflections towards the spread in the Usco's education school

Reflexiones en torno a la extensión en la facultad de Educación de la Usco

Facultad de Educación Comité de Extensión de la

Article Visits 190 | PDF Visits 97

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.912

24-25 |

permanent seminar about Mathematics epistemology and history

Seminario permanente sobre Epistemología e Historia de la Matemática

Gutiérrez Hoyos Hernando

Article Visits 1346 | PDF Visits 149

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.913

26 |

OJS System - Metabiblioteca |