No. 13 (2008): January - December

Editorial

Editorial

Lavao de Serato María Ligia

Article Visits 159 | PDF Visits 130

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1059

4 |

Approach to the Paideia Surcolombiana's history

Aproximación a la Historia de Paideia Surcolombiana

Rengifo Tobias

Article Visits 204 | PDF Visits 123

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1060

5-8 |

The discourse like the articulation of voices

El Discurso como Articulación de Voces

Ramírez P. Luis Alfonso

Article Visits 768 | PDF Visits 571

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1061

9-19 |

Can the Knowledge of knowledge be scientific?

¿Puede ser científico el Conocimiento del Conocimiento?

JACOB Pierre

Article Visits 226 | PDF Visits 129

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1062

20-29 |

Determination of the amount of photosynthetic oxygen evolved by green plants using spectroscopic techniques

Determinación de la cantidad de oxígeno fotosintético evolucionado por las plantas verdes utilizando técnicas espectroscópicas

Valcárcel M. J. P., González H., Cristancho F. J. M., Valcárcel M. F.

Article Visits 881 | PDF Visits 204

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1063

30-34 |

Brief review of the Colombian pasillo and composition contribution

Breve reseña del pasillo colombiano y aporte compositivo

Ruíz Méndez José Leonardo

Article Visits 4459 | PDF Visits 745

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1064

35-40 |

Towards a pedagogy of linguistics, the discursive role of the linguist

Hacia una pedagogía de la lingüística el rol discursivo del lingüista

Mahecha B. Miguel Ángel

Article Visits 885 | PDF Visits 145

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1065

41-53 |

Chronicles about the eight versions of the departmental hall of artists from Huila

Cronicón sobre las ocho versiones del salón departamental de artistas huilenses

Ruíz Solórzano Jaime

Article Visits 736 | PDF Visits 109

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1066

54-69 |

Education, civilization and development

Educación civilización y desarrollo

Posada M. Myriam R.

Article Visits 703 | PDF Visits 299

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1067

70-76 |

Academic credits and teaching strategies in the University teaching

Créditos académicos y estratégias de enseñanza en la docencia universitaria

Bernal de Rojas Aura Elena

Article Visits 197 | PDF Visits 166

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1068

77-90 |

Textbooks or the constraints of the pedagogical processes

Libros de textos o la limitación de los procesos pedagógicos

Mier Logatto Freddy Alberto

Article Visits 930 | PDF Visits 317

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1069

91-100 |

Saramago: A proposal of hope in postmodernity

Saramago: Una propuesta de esperanza en la postmodernidad

Castañeda Borrero Abad

Article Visits 551 | PDF Visits 406

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1070

101-109 |

The practice as a source of human knowledge

La práctica como fuente del conocimiento humano

Rojas Losada Nohora

Article Visits 952 | PDF Visits 631

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1071

110-113 |

OJS System - Metabiblioteca |