No. 13 (2008): January - December

Editorial

Editorial

Lavao de Serato María Ligia

Article Visits 168 | PDF Visits 137

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1059

4 |

Approach to the Paideia Surcolombiana's history

Aproximación a la Historia de Paideia Surcolombiana

Rengifo Tobias

Article Visits 220 | PDF Visits 132

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1060

5-8 |

The discourse like the articulation of voices

El Discurso como Articulación de Voces

Ramírez P. Luis Alfonso

Article Visits 782 | PDF Visits 584

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1061

9-19 |

Can the Knowledge of knowledge be scientific?

¿Puede ser científico el Conocimiento del Conocimiento?

JACOB Pierre

Article Visits 242 | PDF Visits 138

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1062

20-29 |

Determination of the amount of photosynthetic oxygen evolved by green plants using spectroscopic techniques

Determinación de la cantidad de oxígeno fotosintético evolucionado por las plantas verdes utilizando técnicas espectroscópicas

Valcárcel M. J. P., González H., Cristancho F. J. M., Valcárcel M. F.

Article Visits 892 | PDF Visits 215

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1063

30-34 |

Brief review of the Colombian pasillo and composition contribution

Breve reseña del pasillo colombiano y aporte compositivo

Ruíz Méndez José Leonardo

Article Visits 4598 | PDF Visits 774

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1064

35-40 |

Towards a pedagogy of linguistics, the discursive role of the linguist

Hacia una pedagogía de la lingüística el rol discursivo del lingüista

Mahecha B. Miguel Ángel

Article Visits 903 | PDF Visits 153

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1065

41-53 |

Chronicles about the eight versions of the departmental hall of artists from Huila

Cronicón sobre las ocho versiones del salón departamental de artistas huilenses

Ruíz Solórzano Jaime

Article Visits 756 | PDF Visits 118

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1066

54-69 |

Education, civilization and development

Educación civilización y desarrollo

Posada M. Myriam R.

Article Visits 713 | PDF Visits 309

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1067

70-76 |

Academic credits and teaching strategies in the University teaching

Créditos académicos y estratégias de enseñanza en la docencia universitaria

Bernal de Rojas Aura Elena

Article Visits 215 | PDF Visits 177

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1068

77-90 |

Textbooks or the constraints of the pedagogical processes

Libros de textos o la limitación de los procesos pedagógicos

Mier Logatto Freddy Alberto

Article Visits 942 | PDF Visits 325

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1069

91-100 |

Saramago: A proposal of hope in postmodernity

Saramago: Una propuesta de esperanza en la postmodernidad

Castañeda Borrero Abad

Article Visits 571 | PDF Visits 415

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1070

101-109 |

The practice as a source of human knowledge

La práctica como fuente del conocimiento humano

Rojas Losada Nohora

Article Visits 973 | PDF Visits 646

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1071

110-113 |

OJS System - Metabiblioteca |