No. 22 (2017): January - December

Editorial

Editorial

Mahecha Bermúdez Miguel Ángel

Article Visits 123 | PDF Visits 69

12-18 |

Southern epistemologies: confluences, synergies and epistemic-educational projections

Epistemologías del Sur: confluencias, sinergias y proyecciones epistémico-educativas

Toro Arévalo Sergio Alejandro, Campos Winter Hugo, Iglesias Mills Nicolás, Lehnebach Figueroa Karen, Riezu García Alluitz

Article Visits 700 | PDF Visits 746

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1516

19-53 |

Reflections about the theoretical perspectives of educational technologies

Reflexiones sobre las perspectivas teóricas de la (T.E) Tecnología Educativa

Correa Padilla José Antonio

Article Visits 278 | PDF Visits 315

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1319

54-59 |

Analysis of strategies and instruments of assessment in learning english as a foreign language

Análisis de las estrategias e instrumentos de evaluación en el aprendizaje del inglés como lengua extranjera

Ordoñez Delgado Maritza Eugenia, Rodríguez Nomely Jessica

Article Visits 353 | PDF Visits 252

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1336

61-76 |

Learning of transfers in the plan based on the Van Hiele model, mediated by geogebra

Aprendizaje de traslaciones en el plano fundamentado en el modelo de Van Hiele, mediado por Geogebra

Cáceres Bautista Gonzalo

Article Visits 619 | PDF Visits 559

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1325

78-96 |

The planning of writings from the communicative purpose, message and recipient in students of grade 3 of the college Juan XXIII of Macaravita

La planeación de los escritos a partir del propósito comunicativo, mensaje y destinatario en estudiantes de grado 3 del colegio Juan XXIII de Macaravita

Macias Uribe Henry Alberto

Article Visits 315 | PDF Visits 430

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1388

98-107 |

The sequence of images: favorable strategy in the production of narrative texts in students of 5th grade of the educational institution Millán Vargas

La secuencia de imágenes: estrategia favorable en la producción de textos narrativos en los estudiantes de grado 5° de la institución educativa Millán Vargas

Martínez María Mier

Article Visits 608 | PDF Visits 501

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1403

109-142 |

Mathematics is seriously fun

La Matemática es seriamente divertida

Ardila Amézquita José Antonio

Article Visits 225 | PDF Visits 154

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1401

144-151 |

Art as a possibility of mediation in conflict: scenarios, practices and visibility from the experiences in the Huila

El arte como posibilidad de mediación en los conflictos: escenarios, prácticas y visibilidad desde las experiencias en el Huila

Ruiz Solórzano Jaime

Article Visits 539 | PDF Visits 239

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1905

152-174 |

OJS System - Metabiblioteca |