No. 22 (2017): January - December

Editorial

Editorial

Mahecha Bermúdez Miguel Ángel

Article Visits 135 | PDF Visits 76

12-18 |

Southern epistemologies: confluences, synergies and epistemic-educational projections

Epistemologías del Sur: confluencias, sinergias y proyecciones epistémico-educativas

Toro Arévalo Sergio Alejandro, Campos Winter Hugo, Iglesias Mills Nicolás, Lehnebach Figueroa Karen, Riezu García Alluitz

Article Visits 719 | PDF Visits 760

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1516

19-53 |

Reflections about the theoretical perspectives of educational technologies

Reflexiones sobre las perspectivas teóricas de la (T.E) Tecnología Educativa

Correa Padilla José Antonio

Article Visits 302 | PDF Visits 343

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1319

54-59 |

Analysis of strategies and instruments of assessment in learning english as a foreign language

Análisis de las estrategias e instrumentos de evaluación en el aprendizaje del inglés como lengua extranjera

Ordoñez Delgado Maritza Eugenia, Rodríguez Nomely Jessica

Article Visits 377 | PDF Visits 343

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1336

61-76 |

Learning of transfers in the plan based on the Van Hiele model, mediated by geogebra

Aprendizaje de traslaciones en el plano fundamentado en el modelo de Van Hiele, mediado por Geogebra

Cáceres Bautista Gonzalo

Article Visits 646 | PDF Visits 584

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1325

78-96 |

The planning of writings from the communicative purpose, message and recipient in students of grade 3 of the college Juan XXIII of Macaravita

La planeación de los escritos a partir del propósito comunicativo, mensaje y destinatario en estudiantes de grado 3 del colegio Juan XXIII de Macaravita

Macias Uribe Henry Alberto

Article Visits 331 | PDF Visits 442

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1388

98-107 |

The sequence of images: favorable strategy in the production of narrative texts in students of 5th grade of the educational institution Millán Vargas

La secuencia de imágenes: estrategia favorable en la producción de textos narrativos en los estudiantes de grado 5° de la institución educativa Millán Vargas

Martínez María Mier

Article Visits 633 | PDF Visits 520

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1403

109-142 |

Mathematics is seriously fun

La Matemática es seriamente divertida

Ardila Amézquita José Antonio

Article Visits 235 | PDF Visits 167

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1401

144-151 |

Art as a possibility of mediation in conflict: scenarios, practices and visibility from the experiences in the Huila

El arte como posibilidad de mediación en los conflictos: escenarios, prácticas y visibilidad desde las experiencias en el Huila

Ruiz Solórzano Jaime

Article Visits 574 | PDF Visits 255

DOI https://doi.org/10.25054/01240307.1905

152-174 |

OJS System - Metabiblioteca |