No. 11 (2021)

Editorial

Editorial

López Jiménez Nelson Ernesto

Article Visits 151 | PDF Visits 94

15-16 |

The academic performance of students linked to fuel theft. Puebla Region, Mexico

El rendimiento académico de los estudiantes vinculados al robo de combustible. Región Puebla, México

Benítez Sánchez Rogelio , Espejel Rodríguez Adelina

Article Visits 366 | PDF Visits 194

DOI https://doi.org/10.25054/2027257X.3281

The impact of the institutional educational project of INPEC on a group of post-convicted women

El impacto del proyecto educativo institucional del INPEC en un grupo de mujeres pospenadas

López García Adriana Yisela

Article Visits 322 | PDF Visits 253

DOI https://doi.org/10.25054/2027257X.3283

Critical Community Education Practices of the Surcolombiana University within the framework of the University Extension

Prácticas de Educación Comunitaria Crítica de la Universidad Surcolombiana en el marco de la Extensión Universitaria

Medina-Medina Nicolás

Article Visits 166 | PDF Visits 129

DOI https://doi.org/10.25054/2027257X.3284

Citizen training in the Psychology program of the National Open and Distance University, CEAD Ibagué

Formación ciudadana en el programa de Psicología de la Universidad Nacional Abierta y a Distancia, CEAD Ibagué

Arbeláez Gallego Natalia , Ñañez Rodríguez José Julián

Article Visits 232 | PDF Visits 266

DOI https://doi.org/10.25054/2027257X.3285

Thought processes: How to develop them through research within the framework of Teaching for understanding (Epc)?

Procesos de pensamiento: ¿Cómo desarrollarlos a través de la investigación en el marco de Enseñanza para la comprensión (Epc)?

Bermúdez Vásquez María Paola

Article Visits 319 | PDF Visits 200

DOI https://doi.org/10.25054/2027257X.3286

Mathematics teacher evaluation to improve learning of linear functions

Comprender las prácticas evaluativas del profesor de matemáticas para mejorar el aprendizaje de la función

Gómez Jhon Sebastian , Hurtado Martínez Elizabeth

Article Visits 231 | PDF Visits 179

DOI https://doi.org/10.25054/2027257X.3287

Proposal for pedagogical innovation at the San José Teaching Center in the municipality of Aipe, Huila

Propuesta de innovación pedagógica en el Centro Docente San José del municipio de Aipe, Huila

Lozada Pinto Ana Elizabeth , Castro Aldana Lorena Marcela , Medina Rojas Tania Lorena

Article Visits 270 | PDF Visits 212

DOI https://doi.org/10.25054/2027257X.3288

Body (path-classroom) to understand-resignify the crisis of living from listening to popular music

Cuerpo (camino-aula) para comprender-resignificar la crisis del habitar desde la escucha de músicas populares

Ruiz Méndez José Leonardo, Chacón Ramírez Carlos Alberto

Article Visits 213 | PDF Visits 181

DOI https://doi.org/10.25054/2027257X.3289

Transdisciplinarity, transversality and alternative training models

Transdisciplinariedad, transversalidad y modelos de formación alternativos

Correa Mosquera Deicy , Carlachiani Camila María

Article Visits 400 | PDF Visits 520

DOI https://doi.org/10.25054/2027257X.3290

The context of the pandemic, a pedagogical opportunity to strengthen biodiversity and culture

El contexto de la pandemia, una oportunidad pedagógica para fortalecer la biodiversidad y la cultura

Rincón Ariza Delia

Article Visits 261 | PDF Visits 165

DOI https://doi.org/10.25054/2027257X.3291

Biodiversity as a reference to promote the conservation of Colombia’s ecosystems

La biodiversidad como referente para promover la conservación de los ecosistemas colombianos

Henao-Castro Alejandro

Article Visits 409 | PDF Visits 264

DOI https://doi.org/10.25054/2027257X.3292

OJS System - Metabiblioteca |